Het aftellen is nu echt begonnen....nog 3 nachtjes - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Mark&Elise - WaarBenJij.nu Het aftellen is nu echt begonnen....nog 3 nachtjes - Reisverslag uit Heemskerk, Nederland van Mark&Elise - WaarBenJij.nu

Het aftellen is nu echt begonnen....nog 3 nachtjes

Door: Mark & Elise

Blijf op de hoogte en volg Mark&Elise

05 Oktober 2014 | Nederland, Heemskerk

Het is nog niet echt te bevatten maar onze reis naar Down Under gaat nu echt bijna van start. Een jaar geleden zouden we deze reis al maken maar geannuleerd en nu....nog heerlijk voor de boeg :-) Koffers grotendeels gepakt, nog niet op de weegschaal gezet maar hoop toch echt onder die 32 kg per koffer te blijven. Alle reispapieren,slaapadresjes en excursies geprint dus....let's go !! De komende 5 weken gaan we naar Bali, Australie en Fiji...keken net nog even op weeronline en toch wel een heeeel lekker vooruitzicht om te zien dat we van de week in 33 graden zitten, sorry achterblijvers..tip voor jullie..zet de verwarming ook op deze stand, doe je bikini/zwembroek aan en neem een lekkere cocktail in de hand. Was het maar alvast woensdag, om 21:00 uur vertrekken we richting Bali :-))

• 05 Oktober 2014 - 20:32

Lisette:

Wow super spannen

• 05 Oktober 2014 - 20:59

Denise:

WIJ zijn jaloers!!! En wat een ontzettend leuke foto....alvast een hele fijne, gezellige en veilige reis gewenst!

• 05 Oktober 2014 - 23:12

Daan:

Super!!!
    Zo leuk om jullie te kunnen volgen.

• 06 Oktober 2014 - 11:53

Marielle:

wat een heerlijk vooruitzicht en wat leuk dat ik op deze manier mee kan leven :-) ik wens jullie een hele goeie reis en heel veel plezier xx

• 09 Oktober 2014 - 17:01

Nicolette:

Heel veeeel plezier!!!! Geniet ervan! xx