Bali 10 oktober - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mark&Elise - WaarBenJij.nu Bali 10 oktober - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Mark&Elise - WaarBenJij.nu

Bali 10 oktober

Door: Elise en mark

Blijf op de hoogte en volg Mark&Elise

10 Oktober 2014 | Indonesië, Ubud

Hello Bali ! We zijn in het paradijs aangekomen.....gister eind van de middag vertrokken naar Schiphol om aan onze droomreis te beginnen. Inchecken ging allemaal heel voorspoedig, wat is het dan toch heerlijk om heel decadent Business Class te mogen vliegen dankzij de gespaarde mijlen. Na heel even inkopen te hebben gedaan naar de Business lounge gegaan waar we ons hebben getrakteerd op allerlei lekkers. 21:00 uur zouden we vertrekken en dat gebeurde dus ook. Proost !!!! De champagne kwam te voorschijn en de eerste 3 uur hebben we alleen maar eten en drinken bezig gehouden. Uitgeput van onze 4 gangen diner, de stoel in de ligstand en proberen te slapen. Toch wel grappig...nooit gedacht dat wij nog eens met 33 wild vreemde mensen in een kamer zouden slapen.. Dit is gewoon een luxe jeugdherberg. Eerste stop was Singapore...even de benen strekken en dan weer het vliegtuig in. Opnieuw door de security en dit keer moest Elise haar rugzak opmaken..dame vd check had goed haar werk gedaan want bleek klein schaartje in een etui te zitten...na zoveel keren vliegen gebeurd me dit...enfin schaartje ingeleverd en probleem opgelost. Na 2 uur vliegen stonden we dan eindelijk op Balinees grondgebied. WoW.....er wilde nog meer mensen hier naar binnen, een uur in de rij gestaan en toen konden we eindelijk de bagage halen. Taxi geregeld en hop...naar Ubud ! Wat een gekkenhuis in Denpasar...het was inmiddels een uurtje of 20:00 lokale tijd, een mierennest van auto, brommers en mensen. Onze taxichauffeur moest uiteindelijk even zoeken maar daar was dan eindelijk Wapa di Ume. Een paradijs...ook in het donker. Een villa met eigen zwembad, badkamer met buitendouche en de tropische geluiden krijg je er gratis bij. Ahhhhh....23:00 uur kwam er een einde aan deze hele lange reisdag.

Wauwwwww, wat mooi...dat heeft Mark al vele malen gehoord de afgelopen uren. Wakker worden met uitzicht op de rijstvelden en de warmte. Wat een heerlijkheid, eerste plons in het zwembad is een feit en na ons ontbijten maar even hier het resort gaan verkennen. Nou wij vermaken ons hier wel de komende dagen maar vandaag zal er niet veel actie zijn. Kregen net wel van en of andere manager andere kamer aangeboden vanwege klusgeluiden bij het resort hier naast maar dat valt reuze mee. Af en toe een hamer. Blijven gewoon in ons stekkie want dat uitzicht is niet te overtreffen. Jullie horen weer van ons vanuit het paradijs !

• 10 Oktober 2014 - 07:29

Caroline:

Het klinkt nu al geweldig en jullie beginnen pas! Ik lig nog in bed maar moet er nodig uit. Geen rijstvelden hier, wel regen en fris

• 10 Oktober 2014 - 07:53

Fam. Noormannen:

Wauw dat klinkt heerlijk! Geniet van al dat moois.
    Liefs van ons

• 10 Oktober 2014 - 09:00

Sliggertjes:

Dat ziet er heel mooi uit!! Geniet en laat al het moois op je inwerken. groetjes

• 10 Oktober 2014 - 09:10

Bianca:

En dit is nog maar het begin...... Geniet maar lekker van Ubud! X

• 10 Oktober 2014 - 12:40

Sylvia:

wat heerlijk, nu eigenlijk al een beetje jaloers, geniet en leuk om van jullie te horen knuffel

• 12 Oktober 2014 - 19:44

Ina:

wat een goed begin van deze geweldige reis. Mooie fotos, een mooi verslag, blijf genieten...lieve groeten van de buurtjes.

• 13 Oktober 2014 - 08:21

Valentijn & Susanne:

Hoe cool klinkt dat allemaal!
    Genieten is vast n understatement.
    Veel plezier!